تور دبي تور دبي

آژانس مسافرتی آهوبال

تجربه تور دبي؛ خريد كردن از بازارهاي سنتي و مدرن

 


تجربه تور دبي؛ خريد كردن از بازارهاي سنتي و مدرن
دبي، يكي از مهم‌ترين شهرهاي «امارات متحده عربي» است.


دبي، جاذبه‌هاي ديدني زيادي دارد، مانند: برج هاي سر به فلك كشيده، مراكز خريد بزرگ، اسكي در دل بيابان، سافاري، جزيره‌هاي مصنوعي، امكانات مدرن و ... . اين جاذبه‌ها ممكن است شما را وسوسه كتند تا براي تور دبي اقدام كنيد. در اين نوشته قصد داريم درباره دبي و جاذبه‌هاي گردشگري آن با شما صحبت كنيم.

دبي كجاست؟

دبي بزرگترين شهر امارات متحده عربي است. دبي يكي از شهرهايي است كه در حاشيه خليج فارس قرار دارد. امروزه دبي، يكي از شهرهاي موفق در سطح جهان است كه از نظر اقتصادي و بازرگاني در وضعيت خوبي به سر مي‌برد. زبان رسمي مردم دبي، «عربي» است و واحد پولشان نيز «درهم» است.

آب و هواي دبي، گرمسيري است. در تابستان‌ها هواي دبي بسيار گرم و مرطوب مي‌شود. به علت نزديكي دبي به خليج فارس، رطوبت زيادي در هوا وجود دارد. شبهاي دبي كمي خنك‌تر مي‌شود؛ اما به ندرت سرما در اين شهر احساس مي‌شود!

به طور كلي دبي ۲ فصل بيشتر ندارد؛ فصل گرم و فصل گرم تر! فصل گرم، پاييز و زمستان است و فصل گرم تر، بهار و تابستان. بسياري از افراد به دليل هواي معتدل و مطبوع دبي در زمستان، در اين فصل با تور دبي سفر مي‌كنند؛ اما در اين اوقات معمولاً گردشگران زيادي در شهر وجود دارند و همه چيز گران است. در تابستان تعداد گردشگران كمتر است؛ و قيمت تور دبي تابستان هم مناسب به نظر مي رسد.

مردم دبي بسيار مهمان‌نواز هستند. در دبي مي‌توانيد فرهنگ‌هاي مختلف را ببينيد. دبي از آن مناطقي است كه از نظر غذايي به شما بد نخواهد گذشت! انواع غذاهاي ايراني، عربي و لبناني در دبي سرو مي‌شود. از غذاهاي معروف دبي مي توان به شتر شكم پر، الهريس، هوموس، فلافل، مجبوس، گجيا، تبوله، آش آسارايا و مهالابيا اشاره كرد. اگر دوست داريد بدانيد در سفر به دبي بايد از چه مكان‌هايي ديدن كنيد، ادامه اين نوشته را بخوانيد.

در هنگام سفر به دبي، از چه مكان‌هايي ديدن كنيم؟

دبي جاذبه‌هاي زيادي دارد. ۱۰ جاذبه برتر ديدني و جذاب دبي را بشناسيد:

۱- بازار طلا: دوستداران طلا و جواهرات، بايد زماني را براي بازديد از بازار طلاي دبي اختصاص دهند. در هر كدام از مغازه‌هاي اين بازار مي‌توان انواع دستبند، گردنبند، النگو، انگشتر را مشاهده كرد. اين بازار در شب ديدني‌تر هم مي‌شود، زيرا زرق و برق طلاها زير نور چراغ مغازه بيشتر هم مي‌شود. بازار طلا يكي از پرطرفدارترين جاذبه‌هاي گردشگري خاورميانه است.

۲-دبي اوت لت مال: اولين مركز خريد اوت لت در خاورميانه، دوبي اوت لت مال است. اجناس بيش از ۱۲۰۰ برند برتر دنيا در اين مركز خريد وجود دارد. افرادي كه مي‌خواهند اجناس را با تخفيف‌هاي باورنكردني خريداري كنند، بازديد از دوبي اوت لت مال را از دست ندهند. انواع كيف، كفش، لباس، عطر، جواهرات، موبايل، كامپيوتر و... با تخفيف ۳۰ الي ۹۰ درصدي در اين مكان به فروش مي‌رسد. صدها فروشگاه در اين مركز خريد وجود دارد، در نتيجه با حوصله و وقت كافي به اين مكان بياييد.

۳- باغ شگفت‌انگيز: همه هلند را به عنوان سرزمين گل مي‌شناسند؛ اما چه كسي باور مي‌كند كه بزرگترين باغ گل جهان در يك سرزمين گرم و كويري مانند دبي وجود داشته باشد؟ باغ شگفت‌انگيز، بزرگترين باغ گل جهان است كه بيش از ۴۵ ميليون گل دارد.

۴- موزه دبي: در قلعه «الفهيدي» ساختماني براي دفاع از دبي ساخته شد كه هم اكنون به موزه دبي تبديل شده است. در گذشته اين مكان، محل اقامت خانواده حاكم و مقر دولت بوده است. زماني هم به عنوان پادگان از آن استفاده مي شد. بازديد از اين مكان براي علاقه‌مندان به تاريخ و معماري سنتي مناسب است. به موزه دبي برويد و ببينيد چگونه از بلوك‌هاي مرجاني، چوب، گچ و برگ نخل خرما براي ساختن اين بنا استفاده كرده‌اند.

 

۵- نماد دوبي، برج خليفه: برج خليفه بلندترين ساختمان دنيا است. اين ساختمان ۸۲۹.۸ متر طول دارد. بسياري از گردشگران دوست دارند به سكوي بازديد برج خليفه در طبقه ۱۲۴ بروند و منظره شهر را از آن ارتفاع ببينند. نماي شهر دوبي از آن ارتفاع واقعاً شگفت‌انگيز و بي‌نظير است.

۶- ساحل جميرا: ساحل جميرا در دبي، با شن‌هاي سفيد، يكي از زيباترين جاذبه‌هاي دبي است. اين ساحل، در جاده‌ ساحلي جميرا قرار دارد. در اين ساحل زيبا امكاناتي مانند جت اسكي و صندلي‌هاي راحتي براي استراحت وجود دارد.

۷- مارينا: مارينا، يك تفرجگاه ساحلي است. يك سمت مارينا با ساختمان‌هاي سر به فلك كشيده و سمت ديگر آن با قايق‌هاي بزرگ و كوچك احاطه شده است. اگر به تفريحات آبي علاقه داريد، سوار قايق شويد و دور بزنيد.

۸- صحراگردي: يكي از مواردي كه بايد حتما در ارزانترين تور دبي ، آن را تجربه كرد، صحراگردي است. حداقل يك شبانه‌روز از سفر خود را به صحراگردي اختصاص دهيد. در اين مدت از سكوت صحرا لذت ببريد، ماسه‌هاي روان را مشاهده و لمس كنيد، آسمان صاف و پرستاره كوير را تماشا كنيد، شترسواري كنيد، در خيمه‌هاي صحرا مانند صحرانشينان زندگي كنيد و لذت سافاري را نيز بچشيد. به شما قول مي‌دهيم اين بخش از سفر خود را هرگز فراموش نخواهيد كرد.

۹- آكواريوم دبي: آكواريوم دبي، يكي از جاذبه‌هاي مشهور در دبي است. براي ساختن اين آكواريوم، مخزن بسيار بزرگي در نظر گرفته شده است. مخزن را با ۱۴۰ گونه دريايي و حجم زيادي آب پر كرده‌اند. مي توانيد به همراه خانواده در تور دبي ارزان قيمت با دنياي زير آب آشنا شويد، در ميان تونل‌هاي آكواريوم قدم بزنيد و محو تماشاي آبزيان شويد. به علاوه در آكواريوم دبي مي‌توانيد سوار قايق‌هاي شيشه‌اي شويد يا براي مشاهده كوسه‌ها با قفس به زير آب برويد. اگر اهل هيجان هستيد، اين جا مكاني براي تخليه انرژي شما است.

۱۰- پيست اسكي دبي: پيست اسكي دبي، نخستين پيست سرپوشيده در خاورميانه است. در سال ۲۰۰۵، پيست اسكي دبي افتتاح شد. پيشرفته‌ترين سيستم‌هاي خنك‌كننده در اين پيست اسكي استفاده شده است و براي توليد برف، تكنيك‌هاي خاصي به كار برده‌اند. حيرت‌آور است كه چنين پيستي در كشوري ساخته شده است كه بارش برف سالانه آن صفر است! اگر به اسكي‌سواري علاقه مند هستيد، به اين پيست اسكي هيجان انگيز برويد.

در اين نوشته شما با دبي و ۱۰ جاذبه ديدني آن آشنا شديد. اميدواريم اين مطلب از آژانس مسافرتي آهوبال شما را به سفر به دبي ترغيب كرده باشد. اگر به اين شهر زيبا سفر كرديد، از نكات گفته شده در اين نوشته استفاده كنيد و لذت ببريد. يادتان باشد كه تور دبي لحظه آخري در حال حاضر وجود ندارد چون براي سفر به كشور امارات بايد ويزاي دبي تهيه كنيد. شما مي توانيد براي اطلاعات بيشتر با شماره ۲۹۷۹۷۸۷۰ تماس بگيريد تا كارشناسان ما بهترين پيشنهادات روز بازار را براي شما تدارك ببينند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/6 ساعت: ۱۲ توسط:ahoobal :

تور دبي؛ سرگرمي و هيجان خانوادگي براي كودكان!

 


تور دبي؛ سرگرمي و هيجان خانوادگي براي كودكان!
 

دبي كه به عنوان يك كانون توريستي جهاني شناخته مي شود، با سبك زندگي مجلل، معماري نفس گير و فناوري پيشرفته، گردشگران را مجذوب خود مي كند. با اين حال، به همان اندازه به عنوان يك پناهگاه خانواده محور شناخته مي شود و گزينه هاي سرگرمي زيادي را براي كودكان و خانواده ها ارائه مي دهد. در تور دبي با مجموعه اي از پارك هاي موضوعي و موزه ها آشنا خواهيد شد و از تجربه اي فراگير لذت خواهيد برد.

در اين مقاله ما قصد داريم تا بهترين جاذبه هاي خانوادگي دوست داشتني در تور دبي را كشف كنيم كه براي كودكان و والدين به طور يكسان ساخته شده اند. با ما همراه باشيد.

آكواريوم دبي و باغ وحش زير آب

آكواريوم دبي و باغ وحش زير آب كه در مركز خريد معروف دبي مال واقع شده است، يكي از بزرگترين آكواريوم هاي سرپوشيده جهان است كه خانواده هاي داراي كودك بايد در تور دبي آن ديدن كنند. اين جاذبه گيرا كه مجموعه اي خيره كننده از بيش از 140 گونه دريايي را در خود جاي داده است، نمايشگاه هاي تعاملي، قايق سواري با كف شيشه اي و مشاهده نزديك با موجودات دريايي خارق العاده را ارائه مي دهد و تجربه اي فراموش نشدني را براي كودكان تضمين مي كند.

پارك ها و استراحتگاه هاي دبي

پارك ها و استراحتگاه هاي دبي يك مجموعه تفريحي عظيم با سه پارك موضوعي و يك پارك آبي است. پارك هاي موضوعي شامل Motiongate Dubai، Bollywood Parks Dubai و Legoland Dubai مي باشد. هر پارك داراي جاذبه ها و وسايل سواري منحصر به فردي است كه آن را به مقصدي عالي براي خانواده هايي با كودكان در هر سن و سالي تبديل مي كند. همچنين يك منطقه سرگرمي و غذاخوري با نام Riverland وجود دارد كه انواع گزينه هاي غذايي و برنامه هاي زنده را ارائه مي دهد.

پيست يخي دبي

پيست روي يخ دبي يك پيست اسكيت روي يخ در اندازه المپيك است كه تجربه اي مفرح و منحصر به فرد را براي خانواده هايي با كودكان ارائه مي دهد. اين مركز كه در مركز خريد دبي واقع شده است، مجموعه اي از جلسات اسكيت در طول روز و كلاس هاي اسكيت روي يخ را ارائه مي دهد. بنابراين چه مبتدي باشيد يا يك اسكيت باز حرفه اي، پيست يخ دبي مكاني عالي براي گذراندن بعد از ظهر شما خواهد بود.


باغ معجزه دبي

عاشق زيبايي مسحوركننده باغ معجزه دبي خواهيد شد. بهشتي با گل هاي نفس گير با نمايش خيره كننده بيش از 45 ميليون گل كه در خود جاي داده است. اين باغ وسيع به خانواده ها استراحتگاهي آرام براي تفريح در مناظر خيره كننده ارائه مي دهد. باغ معجزه دبي مجموعه اي از شگفتي هاي گل را به نمايش مي گذارد، از جمله مسيري به شكل قلب، ساعت گلي مسحوركننده و هرم الهام بخش كه با شكوفه هاي پر جنب و جوش آراسته شده است. با بازديد از باغ معجزه لحظات فراموش نشدني را در ميان هنر پر زرق و برق طبيعت رقم خواهيد زد.

فواره دبي

فواره دبي يك نمايش آب و نور مسحوركننده هر روز عصر در مقابل مركز خريد دبي و برج خليفه است. تماشاي فواره دبي رايگان است و راهي عالي براي پايان دادن به يك روز مفرح با خانواده است. علاوه بر اين، اين فواره داراي انواع الگوهاي آب و موسيقي است كه آن را به يك تجربه واقعا جادويي تبديل مي كند.

موزه دبي

موزه دبي مكاني عالي براي آشنايي با تاريخ و فرهنگ شهر دبي است. اين موزه كه در قديمي ترين ساختمان دبي قرار دارد، مجموعه اي از نمايشگاه ها و مصنوعات را به نمايش مي گذارد كه گذشته اين شهر را نمايش مي دهد. كودكان نمايشگرهاي تعاملي كه به آنها اجازه مي دهد زندگي در دبي را در گذشته تجربه كنند، دوست خواهند داشت.

دبي مال

در تور دبي، دبي مال به عنوان يك بهشت سرگرمي فراگير نيز شناخته مي شود و براي خانواده هايي با جاذبه هاي بسيار جذاب پذيرايي مي كند. از آكواريوم معروف دبي و باغ وحش زير آب گرفته تا كيدزانيا و پارك هيجان انگيز VR، كه بايد بگوييم هيجان در اينجا كم نيست. KidZania به عنوان يك مركز سرگرمي تعاملي عمل مي كند و كودكان قادر هستند تا حرفه هاي مختلف را كشف كنند و بينش هايي را نسبت به قلمرو حرفه اي به دست آورند. در همين حال، VR Park با تجربيات جذاب واقعيت مجازي خود زمينه را براي ماجراجويي هاي هيجان انگيز فراهم مي كند. دبي مال واقعاً سرگرمي هاي خانوادگي را به شكل خاصي باز تعريف مي كند.

نهر دبي

در نهر دبي (خور دبي) وارد يك ماجراجويي خانوادگي غني شويد، جايي كه تجربيات جذابي در انتظار شماست. شما در اينجا از قايق سواري سنتي و از مناظر مسحوركننده خط افق شهر دبي لذت خواهيد برد. مجموعه اي از رستوران ها و كافه هاي جذاب در امتداد نهر دبي وجود دارد و شما را به خوردن غذاهاي لذيذ يا طعم نوشيدني هاي با طراوت دعوت مي كنند، در حالي كه در محيطي آرام غوطه ور مي شويد. نهر دبي محيطي ايده آل را براي لحظاتي ارزشمند در كنار خانواده ارائه مي دهد.


نتيجه گيري

شهر دبي گزينه هاي سرگرمي فراواني را براي خانواده هاي داراي كودك به هنگام تور ارائه مي دهد. از پارك هاي موضوعي گرفته تا موزه ها، چيزي براي همه سن و سالي وجود دارد. بنابراين، اگر در حال برنامه ريزي براي تعطيلات خانوادگي هستيد، تور دبي را در اولويت قرار دهيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/3 ساعت: ۱۷ توسط:ahoobal :

تور دبي

 


تور دبي
دبي، يك شهر فوق‌العاده لوكس در امارات متحده عربي است كه داراي جاذبه‌هاي ديدني فراوان بوده و جزو بزرگ‌ترين شهرهاي تجاري جهان به شمار مي‎رود. در دبي مي‎توانيد آسمان ‌خراش‌هاي بي‌شماري را ببنيد كه همگي داراي معماري خاص و منحصر به فردي هستند. همچين هتل‌هاي لاكچري بسياري در دبي وجود دارد كه داراي امكانات بي‌نظيري هستند. به طور كلي اگر اولين بار باشد كه به دبي سفر مي‎كنيد، همه چيز ممكن است شما را شگفت زده كند. شهري مجلل با سواحل تميز و رويايي، اتومبيل‌هاي لوكس خارجي، برترين امكانات و مكان‌هايي ديدني كه گردشگران را به سوي خود جذب مي‎كند.
در تور دبي مي‎توانيد به بازديد از برج خليفه (نماد اصلي دبي)، رقص آب فواره‌ها، گلوبال ويلج، باغ گل‌هاي ميراكل، فِراري پارك، سافاري، دبي مال، بازار ابن بطوطه، آبشار بشريت، پارك آبي وايلد وادي، كافه رستوران يخي دبي، پيست اسكي دبي، آكواريوم دبي و ... بپردازيد. در شهر زيباي دبي مي‎توانيد تجربه يك سفر عالي و خاطره‌انگيز را كسب كنيد. زيرا اين شهر جزو شهرهاي گران خاورميانه است و لقب عروس خليج فارس را به خودش اختصاص داده است.
هر ساله طيف گسترده‌اي از گردشگران داخلي و خارجي به دبي سفر مي‎كنند و روزهايي به يادماندني را در اين مقصد توريستي سپري مي‎كنند. بنابراين اگر شما نيز مي‎خواهيد با تور دبي همراه شويد و پكيج مورد نظرتان را خريداري كنيد، همين امروز از طريق سايت آژانس گردشگري آهو بال اقدام كنيد.


شرايط و مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي دبي
دبي همواره ميزبان تعداد زيادي از مسافران است و به همين خاطر يكي از قطب‌‌هاي گردشگري دنيا شناخته مي‎شود. همه گردشگران براي ورود به خاك دبي بايد ويزاي توريستي دريافت كنند. اداره مهاجرت و وزارت كار دبي، براي متقاضيان ويزاي مورد نظرشان را صادر مي‌كند. جالب است بدانيد كه شهروندان كشورهايي همچون قطر، عربستان، عمان، كويت و بحرين، بخاطر عضويت در شوراي همكاري خليج فارس، مي‎توانند ويزاي ۹۰ روزه دبي را دريافت كنند. البته شهروندان برخي از كشورهاي اروپايي نيز كه شرايط ويژه داشته باشند، مي‎توانند اين ويزا را دريافت كنند.
به طور كلي، مدت اعتبار ويزاي توريستي دبي، يك ماهه و سه ماهه است. پردازش ويزاي دبي نيز در حالت عادي، ۷ روز كاري زمان مي‌برد ولي در صورت درخواست فوري، ۲ روز كاري طول مي‌كشد. آژانس مسافرتي آهوبال كليه اقدامات لازم براي اخذ ويزاي شما را انجام مي‌دهد و به اين ترتيب مي‌توانيد در كوتاهترين زمان ممكن و با خيال راحت، سفري عالي را با تور دبي تجربه كنيد.


در دبي از چه جاهايي ديدن كنيم؟
دبي به كشور ترين‌ها شهرت دارد زيرا بلندترين برج دنيا (برج خليفه)، بزرگترين باغ گل‌هاي جهان (ميراكل گاردن) و خاص‌ترين هتل دنيا (هتل 7 ستاره برجالعرب) را در خود جاي داده است. شما مي‎توانيد در سفرتان با تور دبي از طبقات برخ خليفه ديدن كنيد و يا در دبي مال به بازديد از آكواريوم باشكوه اين شهر بپردازيد. همچنين مي‎توانيد به باغ گل‎هاي دبي برويد و ۶۰ گونه مختلف گل را با زيباترين حالت ممكن ببينيد.
مي‎توانيد اقامت هتل فوق‌العاده زيبا و مجلل برج‌العرب را تجربه كنيد و يا به هتل‌هاي لوكس ديگري همچون آتلانتيس، جميرا، مينا السلام و ... برويد. مي‎توانيد در مراكز خريد بزرگي همچون ابن بطوطه و يا دبي مال برويد و در فستيول خريد دبي، بهترين اجناس خارجي را براي خود تهيه كنيد. صحراهاي دبي نيز بسيار ديدني هستند و مي‎توانيد در آن‌ها به سافاري (ماشين سواري روي شن) بپردازيد. يكي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري دبي دهكده جهاني يا (Global Village) است كه در آن از تمام كشورهاي جهان غرفه‌هايي براي فروش اجناس و محصولات بومي‌شان وجود دارد و واقعا مي‎توانيد تجربه ويژه‌اي را در آن كشب كنيد و با صنايع دستي، توليدات و فرهنگ كشورهاي مختلف آشنا شويد.

 

 


بهترين زمان سفر به دبي چه موقع است؟
دبي بزرگترين شهر امارات متحده عربي است. توريست‌ها و گردشگران بسياري سالانه از سراسر جهان به سوي آن روانه مي‎شوند. اگر قصد داريد به دبي سفر كنيد، بايد بهترين زمان براي رزرو تور خود را پيدا كنيد. به طور معمول در فصل تابستان، تور دبي به ارزان‌ترين قيمت خود مي‎رسد. زيرا آب و هواي دبي اغلب گرم است و در تابستان‌ها، گاهي دماي هوا به 45 درجه نيز مي‎رسد. بنابراين اغلب گردشگران دوست دارند در فصول خنك‌تر به اين شهر ديدني سفر كنند تا بخاطر گرما اذيت نشوند و راحت‌تر بتوانند از همه جاذبه‌هاي آن ديدن كنند. از اين رو مي‎توان گفت كه بهترين زمان براي سفر به دبي، زمستان و پاييز است. به خصوص فصل زمستان بيشترين متقاضي را براي خريد تور دبي دارد و نرخ‌ پكيج‌ها در اين زمان به اوج مي‎رسند.


برترين مراكز خريد دبي
مراكز خريد دبي بسيار ديدني و پرطرفدار هستند. نه تنها ايرانيان، بلكه تمام گردشگران از سراسر جهان براي گشت و گذار و خريد سوغاتي و اجناس مورد نظرشان به مراكز خريد در دبي مي‎روند. در اين فروشگاه‎ها، برندهاي معتبر بسياري وجود دارند تجربه يك خريد فوق العاده را براي شما به ارمغان مي‎آورند. برخي از معروفترين مراكز خريد دبي شامل: مركز خريد ابن بطوطه، دبي مال، مركز خريد ميردف، دبي مارينا مال و مركز خريد امارات هستند. همچنين فروشگاه‎هايي تحت عنوان Day to Day در سراسر دبي هستند كه مي‎توانيد در آن‎ها خريد بسيار ارزان و مقرون به صرفه‌اي را تجربه كنيد.


تور هوايي دبي
براي داشتن سفري مطمئن و سريع به دبي، مي‎توانيد تور هوايي دبي را انتخاب كنيد. با پرواز دبي كه توسط ايرلاين‎‌هاي مختلفي انجام مي‎شود، مي‌توانيد در عرض 2 ساعت، به فرودگاه دبي برسيد. توجه داشته باشيد كه كه پروازهاي دبي در طول هفته و تقريباً از تمامي شهرها انجام مي‌شود.
به عنوان مثال، تور دبي از تهران با پروازهاي امارات، ايران اير، فلاي دبي، اير عربيا و ماهان انجام مي‎شود ودر طول هفته قابل رزرو است. تور دبي از شيراز، اصفهان، مشهد، اهواز و كيش نيز با پروازهايي از شركت‌هاي هواپيمايي مختلف برگزار مي‎شود. لازم به ذكر است كه نرخ بليط پرواز دبي بستگي به تاريخ و ساعت پرواز شما دارد. همچنين نرخ بليط پروازها در روزهاي آخر هفته، گران‌تر از روزهاي اواسط هفته هستند. از طرفي اگر شما يك تور دبي لحظه ‌آخري را رزرو كرده باشيد، هزينه پرواز شما بسيار كمتر از حالت معمول خواهد بود.

 

 


تور دبي با كشتي
روش ديگري كه مي‎توانيد از طريق آن به دبي سفر كنيد، استفاده از كشتي است. البته از ديد برخي از افراد، سفر هوايي دبي بهترين و ايده‌آل‎‌ترين روش ممكن است. اما بايد بگوييم كه تور دبي با كشتي نيز، جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد و شما مي‎توانيد تجربه لذت بخشي را از سفر خود داشته باشيد. از طريق آب‌هاي نيلگون خليج فارس، سفر دريايي به مقصد دبي انجام مي‎شود. با كشتي مسافرتي دبي گردشگران مي‎توانند ظرف مدت 6 ساعت به مقصد برسند. همچنين توجه داشته باشيد كه سفر با تور دريايي دبي ارزان‌تر از تور هوايي دبي است و شما قوانين سختگيرانه حمل بار را نخواهيد داشت.
براي تور دريايي دبي، بايد به بندر لنگه يا بندر عباس رفته و از آنجا با كشتي به سمت بندر جميرا در دبي حركت كنيد. در هر صورت، انتخاب روش سفر به دبي، چه از طريق هوايي و چه دريايي، كاملا بستگي به سليقه مسافران دارد. ممكن است فردي بخواهد خيلي سريع به مقصد برسد و هزينه بالاتر برايش مسئله‌اي نباشد. در مقابل ممكن است فردي دوست داشته باشد براي تجارت به دبي برود برود و از اين رو تور دريايي را ترجيح بدهد.


قيمت تور دبي
نرخ تور دبي به پارامترهاي متعددي همچون قيمت هتل‌هاي دبي، قيمت پرواز دبي، نرخ درهم، اخذ ويزاي دبي، فصل سفر، مدت اقامت و خدمات تور بستگي دارد. همانطور كه قبلا هم گفتيم، دبي شهري گران، لوكس و پرطرفدار در جهان است. بنابراين در صنعت گردشگري هميشه موفق بوده و هر ساله ميزبان مسافران بسياري از اقصي نقاط جهان است. ايرانيان نيز سفر به دبي را دوست دارند و اغلب آن‎ها در فصل بهار و پاييز، نسبت به رزرو تور دبي اقدام مي‌كنند.
در فصل‌هايي كه تعداد متقاضيان تور دبي بيشتر است، مسلما نرخ‌ها نيز بالاتر مي‌روند. اما در تابستان كه هواي دبي به شدت گرم و شرجي است، مي‌توان ارزان‌ترين تور دبي را خريداري كرد. از طرفي تعداد شب‌هاي اقامت، ستاره‎هاي هتل، نوع ايرلاين، امكانات و خدمات تور نيز روي قيمت‌ ها تاثير مي‎گذارند. شما براي اطلاع از قيمت تور دبي و زمان برگزاري آن، مي‎توانيد سايت آژانس گردشگري آهو بال را بررسي كنيد و يا با كارشناسان اين مجموعه تماس بگيريد.


تور دبي ارزان و لحظه آخري
شايد به دنبال فرصتي هستيد كه با بودجه‌اي كم و به شكل اقتصادي به دبي سفر كنيد. دبي شهر جذابي براي اغلب گردشگران است ولي ممكن است بخاطر كمبود بودجه، نتوانند به راحتي براي رزرو تور آن اقدام كنند. اما خوشبختانه بايد بگوييم كه تور دبي ارزان و لحظه آخري نيز در طول سال توسط آژانس‌هاي گردشگري و برگزار كننده‌هاي تور، ارائه مي‎شود. شما براي خريد تور دبي ارزان مي‌توانيد به سايت آژانس گردشگري آهو بال مراجعه كنيد و بهترين پكيج‌ها را با قيمتي مقرون به صرفه و عالي، براي خود خريداري كنيد.


اطلاعات مهم درباره تور دبي
دبي شهري بزرگ و ديدني در امارات است ولي پايتخت امارات نيست. در واقع با وجود همه امكانات فوق‌العاده، ساختمان‎هاي لوكس و شرايط ايده‌آلي كه دبي دارد، ابوظبي به عنوان پايتخت امارات شناخته شده است. در گذشته دبي شهري بياباني بود كه طرفداران چنداني نداشت. اما رفته رفته خود را به يكي از قطب‌هاي تجاري دنيا تبديل كرد و توانست پيشرفت‌هاي چشمگيري را در صنعت گردشگري خود ايجاد كند.
در حال حاضر تور دبي يكي از محبوب‌ترين تورهاي مسافرتي است كه گردشگران بسيار زيادي را جذب خود مي‌كند. دبي با ساخت بزرگ‌ترين برج دنيا (برج خليفه)، احداث آسمان‌خراش‌هاي گوناگون، ايجاد جاذبه‌هاي گردشگري متنوع، هتل‌هاي شيك و مجلل، تفريحات لوكس و امكانات منحصر به فرد، توانست خيلي زود مورد توجه گردشگران اروپايي و ايراني قرار گيرد و در حال حاضر دومين كشور ثروتمند جهان است.
مردم دبي كه اغلب آن‌ها مسلمان هستند، با زبان رسمي عربي و انگليسي صحبت مي‎كنند. ارز رايج در دبي نيز، «درهم» است و اختلاف زماني ميان ايران و امارات -30 است. همچنين پيش شماره تلفن در دبي+97 بوده و برخي از شماره‌هاي اضطراري آن به شرح زير هستند.

منبع : تور دبي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/12/4 ساعت: ۱۲ توسط:ahoobal :